Rezerwacje
- Hotel przyjmuje rezerwacje dokonane przez klienta:
– telefonicznie,
– elektronicznie w formie e-mail,
– osobiście, - Powyższe rezerwacje mają charakter rezerwacji wstępnych i w żaden sposób nie wiążą hotelu.
- By kontakt z hotelem mógł być uznany za zapytanie o rezerwację pobytu niezbędne jest podanie przez klienta:
– imienia i nazwiska na które dokonywana jest rezerwacja
– terminu pobytu
– ilości osób
– kontaktowego numeru telefonu klienta
– używanego na co dzień konta poczty e-mail klienta. - Po zakończeniu kontaktu hotel, o ile może spełnić wymagania klienta, prześle na otrzymany od klienta adres e-mail: ofertę i jej warunki. Jest to równoznaczne z przyjęciem przez hotel rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej*.
- Hotel podaje ceny w złotych polskich, ceny zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłacenie przez klienta zadatku na rachunek hotelu. Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia – podana jest każdorazowo w ofercie wysłanej przez hotel na e-mail klienta. Zadatek jest nie niższy niż 30% wartości rezerwacji.
- W uzasadnionych przypadkach hotel wyznaczy termin do którego klient zobowiązany jest wpłacić zadatek na konto w celu rezerwacji pobytu.
- Datą wpłaty zadatku jest data zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym hotelu lub data wpływu gotówki do kasy hotelu.
- Hotel potwierdzi otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- W przypadku braku zadatku na koncie hotelu w wyznaczonym terminie – hotel nie jest zobowiązany do utrzymania wstępnej rezerwacji.
- Od daty wpływu zadatku na konto hotelu rezerwacja klienta staje się zamówieniem i ma status rezerwacji gwarantowanej**. Podany termin pobytu i zamówionych usług jest wiążący dla obydwu stron tj. hotelu i klienta.
- Pozostałą kwotę za pobyt w hotelu klient wpłaca w dniu przyjazdu w recepcji hotelu przed rozpoczęciem pobytu.
Opłata 100% ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między hotelem a klientem na pobyt wg zamówienia. - Odmowa wpłaty przez klienta 100% wartości pobytu przed rozpoczęciem pobytu - stanowi odstąpienie klienta od rezerwacji. Hotel zachowa wpłacony zadatek.
- Hotel ma prawo żądania od klienta kaucji w wysokości 50% wartości ceny pobytu - tytułem zabezpieczenia.
Kaucja jest zwracana klientowi w dniu zakończenia pobytu. W przypadku zniszczeń, uszkodzeń lub braków w pokoju zajmowanym przez klienta - kaucja jest pomniejszana o wartość stwierdzonych strat. W przypadku strat wyższych niż wpłacony zadatek, hotel obciąży klienta równowartością użytkowania pokoju za cały okres wyłączony z użytkowania. - Odmowa przez klienta złożenia kaucji - jest równoznaczna z rezygnacją z rezerwacji, stanowi odstąpienie od rezerwacji. Hotel zachowa wpłacony zadatek.
- Umowa, którą stanowi zamówienie z potwierdzeniem rezerwacji wygasa w dniu wyjazdu klienta z hotelu, nie później niż w terminie podanym w zamówieniu.
Anulowanie rezerwacji
- Anulowania pobytu klient może dokonać w każdym czasie.
- Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
- Anulowanie rezerwacji wstępnej - niegwarantowanej nie jest wymagane. Niemniej informacja o tym ułatwi pracę recepcji hotelu.
- Anulowanie przez klienta po wpłacie zadatku
– w przypadku rezygnacji z rezerwacji na 30 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu – hotel zwróci kwotę zadatku pomniejszoną o koszta bankowe;
– w przypadku rezygnacji z rezerwacji dokonanej na mniej niż 30 dni przed datą planowanego przyjazdu i rozpoczęcia pobytu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi = hotel wpłacony zadatek zatrzyma.
Hotel może jednak zaproponować klientowi inny, dogodny termin realizacji pobytu w ciągu 30 dni, w miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli jednak rezerwacja dotyczy długich weekendów i okresów świątecznych - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji. - Zmiana terminu rezerwacji o której mowa w pkt. 4 - zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez hotel oraz możliwości dokonania zmiany. Hotel zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać hotelu na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże hotelu.
- W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, hotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
- Rezygnacja z rezerwacji dokonanej przez system booking.com odbywa się na zasadach określonych na stronie pośrednika.
- Spory między klientem a hotelem rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby hotelu.
INFORMACJE DODATKOWE:
Hotel zastrzega sobie prawo do zażądania płatności " z góry " w przypadku Gości będących w hotelu po raz pierwszy. W momencie odmowy Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
Recepcjonista ma obowiązek prosić o uregulowanie rachunku wcześniej niż przy wyjeździe, w momencie gdy rachunek przekracza kwotę 1000 zł.
.:.
* Rezerwacja wstępna-niegwarantowana - to rezerwacja, którą hotel będzie utrzymywał w swoich zasobach nie dłużej niż do zapytania o tę ofertę (co do terminu, zasobu lub okresu) przez innego klienta zdecydowanego dokonać wpłaty zadatku na konto hotelu. |
** Rezerwacja gwarantowana - usługi zamówione i zadatkowane przez klienta będą gotowe na jego przyjazd w określonym w rezerwacji terminie i zakresie. Gość może rozpocząć pobyt w dowolnym czasie pierwszej doby hotelowej zadatkowanego terminu. Zgodnie z obowiązującymi godzinami trwania doby hotelowej. |